Program Czyste Powietrze – zaświadczenia o dochodach
Zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu na jednego członka gospodarstwa domowego osoby ubiegającej się o dofinansowanie z Narodowego Funduszu lub Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Części 2 programu „Czyste Powietrze” wydawane są przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie.
Gospodarstwo domowe tworzą:
1) osoba fizyczna samotnie zamieszkująca i gospodarująca (gospodarstwo domowe jednoosobowe), albo
2) osoba fizyczna oraz osoby z nią spokrewnione lub niespokrewnione pozostające w faktycznym związku, wspólnie z nią zamieszkujące i gospodarujące (gospodarstwo domowe wieloosobowe).
Wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu ustalana jest na podstawie dochodów osiągniętych w:
1) przedostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 lipca danego roku;
2) ostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 sierpnia do dnia 31 grudnia danego roku.
Z uwagi na stan zagrożenia epidemicznego prosimy o składanie żądań o wydanie zaświadczenia w następujący sposób:
-
pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie, 95-081 Dłutów ul.Pabianicka 21;
-
elektronicznie (ePUAP) - taki wniosek musi być podpisany podpisem elektronicznym;
-
wrzucając do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się przy wejściu do budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dłutowie..
Informacje dotyczące wydawania zaświadczeń są udzielane w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dłutowie, telefon 44 634 05 05 wew. 24 lub 661 013 334.