Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

psycholog

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu „PRACUŚ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne
i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dłutów, czerwiec 2023 r.

Nr sprawy: GOPS.2601.02.24.2023.JS

I. ZAMAWIAJĄCY

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

ul. Pabianicka 21

95-081 Dłutów

NIP: 7691779023

tel. kontaktowy: 44 634 05 05  

e-mail: kierownik@dlutow.naszops.pl

strona internetowa: https://dlutow.naszops.pl/

II. UWAGI OGÓLNE

1. Niniejsze zamówienie jest finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Niniejsze zamówienie jest prowadzone w oparciu o procedurę zasady konkurencyjności określoną w rozdziale 6.5.2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21 grudnia 2020 r.”

2. Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Zapytaniu ofertowym nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. Zapytanie ofertowe opublikowano:

• na stronie internetowej: http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

• na stronie internetowej Zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/.

 

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu „PRACUŚ”:

Część I: W Klubie osób niesamodzielnych: dla maksymalnie 30 uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych, 6 h tygodniowo w okresie od VII 2023 r. do XI 2023r. w Hucie Dłutowskiej przy ulicy Pabianickiej 37, z uwzględnieniem indywidualnego wsparcia oraz pracy w grupie, łącznie nie więcej niż 120 h w okresie realizacji zamówienia.

Część II: W Świetlicy środowiskowej: dla maksymalnie 15 uczestników Świetlicy środowiskowej, 6 h tygodniowo w okresie od VII 2023 r. do XI  2023r. w Hucie Dłutowskiej przy ulicy Pabianickiej 37, z uwzględnieniem indywidualnego wsparcia oraz pracy w grupie, łącznie nie więcej niż 120 h w okresie realizacji zamówienia..

 

Dla Klubu osób niesamodzielnych i Świetlicy środowiskowej łączna maksymalna liczba godzin udzielania wsparcia psychologicznego to 240 h w okresie realizacji zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do Zapytania ofertowego.

Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), stosowana w opisie przedmiotu zamówienia:

Rodzaj zamówienia: usługa

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

85121270-6 - usługi psychiatryczne i psychologiczne

V. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Część I: Klub dla osób niesamodzielnych ul. Pabianicka 37 Huta Dłutowska

Część II: Świetlica środowiskowa: ul. Pabianicka 37 Huta Dłutowska

VI. ROZLICZENIE Z WYKONAWCĄ

1. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).

2. Rozliczenie z Wykonawcą będzie się odbywać na podstawie ceny podanej w treści  oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego podanej według stawki za 1h świadczonej usługi. Wynagrodzenie będzie wyliczane na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby godzin na rzecz uczestników projektu.

3. Kwota do zapłaty będzie równoznaczna z rzeczywistym zakresem realizacji zamówienia, tj.: usługa wsparcia psychologicznego: kwota brutto za 1h usługi /wg stawki wskazanej

w formularzu ofertowym/ x liczba godzin udzielonego wsparcia w miesięcznym okresie rozliczeniowym.

4. Proponowana w ofercie cena powinna uwzględniać wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty dojazdu do miejsca pracy, podatek vat (jeśli dotyczy), a także innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

5. Wykonawca w okresie świadczenia usługi będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu oraz comiesięcznych ewidencji, dotyczących zrealizowanych usług. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego.

6. Wykonawca, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie, iż nie jest zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020 r.”). Dotyczy to zarówno wykonawców będących osobami fizycznymi, jak i podmiotów gospodarczych.

7. Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy wynosić będzie do 30 dni, liczonych od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.

8. Zamawiający zastrzega, iż termin płatności jest uzależniony od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom. Wykonawca nie będzie dochodził odsetek za czas opóźnienia.

9. W przypadku nieprawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający naliczy kary umowne. Szczegółowe zapisy w umowie o zamówieniu stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych prawa cywilnego, jeżeli wysokość szkody będzie wyższa niż wysokość kar umownych lub jeżeli szkoda powstała z powodów nieobjętych karą umowną.

 

UWAGA: Ceny zawarte w Formularzu ofertowym zawierają wszystkie koszty związane z realizacją całości przedmiotu zamówienia.

Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia określonego w Zapytaniu ofertowym.

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

⎯ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.

b) posiadają wiedzę i doświadczenie;

⎯ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.

c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

⎯ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewni do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę:

o Dla części I zamówienia:

• posiadającą wykształcenie wyższe/zawodowe psychologiczne,

• posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu wsparcia na rzecz osób dorosłych wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu[1],

o Dla części II zamówienia:

• posiadającą wykształcenie wyższe/zawodowe psychologiczne,

• posiadającą co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w udzielaniu wsparcia psychologicznego na rzecz dzieci i młodzieży szkolnej,

d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniających wykonanie zamówienia;

⎯ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.

e) nie są powiązani z Zamawiającym

⎯ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.

3. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać, w terminie przez siebie wskazanym nie krótszym niż 3 dni robocze od doręczenia wezwania, Wykonawców do

złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6. Wykonawcy składający wspólną ofertę, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Umocowanie to wynikać może z umowy konsorcjum lub z oddzielnego dokumentu, przedłożonego wraz z ofertą.

7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o treści przedstawionej w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.

8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do których spełnienia obowiązani są wszyscy Wykonawcy, dokonywana będzie na podstawie analizy przedstawionych przez nich dokumentów oraz oświadczeń.

9. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:

• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 

11. Informacja o wkluczeniach z możliwości złożenia oferty.

Zamawiający wyklucza z udziału w procedurze naboru ofert podmioty z nim powiązane w sposób osobowy lub kapitałowy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  • • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • 12. W celu potwierdzenia braku przesłanek do wykluczenia, Wykonawca złoży oświadczenie, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA.

1. Dokumenty wymagane od Wykonawców:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego;

b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego;

c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d) złożenia oferty, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 3 i nr 4 do Zapytania ofertowego.

2. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

a) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów.

3. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):

a) co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie opisanym przez Zamawiającego;

b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;

c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia;

d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

4. Dokumenty składane w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

IX. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ.

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

3. Na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

4. Wykonawca ponosi skutki niezachowania ciągłości terminu związania ofertą.

 

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

3. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w języku innym niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem.

4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. W szczególności oferta musi uwzględniać wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty.

5. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie jest stała i nie podlega zmianie w okresie trwania umowy. 

6. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania podane w Zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia, w zaoferowanym czasie.

7. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik  nr 1 do Zapytania ofertowego.

8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.

9. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

10. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami Zapytania ofertowego. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami Zapytania ofertowego.

11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

12. Przez poświadczenie kopii przez Wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem: „za zgodność z oryginałem” i datą jego złożenia. Pożądane jest również przystawienie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką.

13. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę podpisującą ofertę.

UWAGA! Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału lub złożone oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.

14. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

15. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913, z późn. zm.)*.

16. W przypadku powyższego zastrzeżenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w taki sposób, aby arkusze (kartki), których dotyczy tajemnica przedsiębiorstwa były opatrzone napisem informującym, że stanowi on tajemnicę przedsiębiorstwa (np. „Tajemnica przedsiębiorstwa”). W przypadku, gdy Wykonawca nie zastosuje się do zapisów niniejszego punktu w zakresie wyodrębnienia arkuszy (kartek) objętych tajemnicą przedsiębiorstwa od pozostałej części oferty, Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności w przypadku ujawnienia informacji w nich zawartych np. podczas dokonywania wglądu do ofert przez osoby trzecie.

 

 

17. Zaleca się, by wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę. 

18. Ofertę wraz z jej załącznikami oraz oświadczeniami i dokumentami, należy:

a) przesłać za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub

b) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego lub

c) złożyć w wersji papierowej w miejscu wskazanym w Ogłoszeniu o zamówieniu,

w zamkniętym opakowaniu/kopercie w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowaniem z ofertą ma posiadać następujące oznaczenie:

Realizacja usługi wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu „PRACUŚ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

–nr sprawy GOPS.2601.02.24.2023.JS

Nie otwierać do dnia 07.07.2022r. przed godziną 13.00.

Na kopercie/opakowaniu należy podać: nazwę i adres siedziby Wykonawcy.

Praktyczne zalecenia (nieobligatoryjne) dotyczące ułożenia oferty, a także oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę, oświadczenia lub dokumenty ułożyć w grupach, wg kolejności: 

a) formularz oferty,

b) załączniki do oferty,

 

wszystkie kartki ponumerować i spiąć /zszyć/ zbindować itp. 

19.Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wtedy, gdy zostały dokonane przed terminem upływu składania ofert zgodnie z wytycznymi.

20.Zmiany, poprawki, modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i wg zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „ZMIANA”.

21.Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego zgodnie z reprezentacją. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i wg zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANIE”.

22.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień, pod warunkiem,  że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

23.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał Zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania, jak również zamieszcza na portalu Baza Konkurencyjności i stronie internetowej Zamawiającego.

24.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Zapytanie ofertowe, jak również zamieszcza na portalu Baza Konkurencyjności i stronie internetowej Zamawiającego.

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.

1. Miejsce składania ofert:

a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

 

ul. Pabianicka 21

95-081 Dłutów

b) Portal: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

 

Adres poczty elektronicznej:kierownik@dlutow.naszops.pl

2. Termin złożenia oferty: do dnia 07.07.2023r. do godziny 12.00.

3. Otwarcie ofert: nastąpi w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dłutowie przy ul. Pabianickiej 21 w pok. nr 6w dniu 07.07.2023r.  –początek o godzinie 13:00.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz odczyta informacje dotyczące: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

6. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie ofert.

 

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Wykonawca określi cenę oferty w PLN, zgodnie ze sposobem podanym w formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

2. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze umowy, w tym wartość przedmiotu zamówienia netto i brutto.

3. Wykonawca przygotowując ofertę winien zastosować właściwe stawki podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r.  poz. 931, z późn. zm.)* oraz rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy.

4. Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji umowy i nie będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze umowy). 

5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj)towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (Nie dotyczy Wykonawców zagranicznych, którzy nie są płatnikami podatku VAT w Polsce).

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza, to znaczy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

8. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe  w ofercie i uwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, w następujący sposób: 

−w przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty, wartości brutto z dokładnością większą niż do dwóch miejsc po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku, stosując następującą zasadę: podane w ofercie kwoty zostaną zaokrąglone do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zostaną pominięte, a końcówki 0,5 grosza i wyżej zostaną zaokrąglone do 1 grosza.

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT.

Poszczególnym kryteriom przyznano następujące wagi:

DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:

1. Cena oferty brutto –60% co odpowiada 60 pkt;

2. Doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia psychologicznego na rzecz osób dorosłych wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu–30% co odpowiada 30pkt;

3. klauzula społeczna –wynagrodzenie pracownika wyższe o min. 20% niż wymagane ustawowo –10% co odpowiada 10 pkt.

 

1. Cena –60 %

 

Najwyższą liczbę punktów –60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według następującego wzoru:

Cena brutto oferty najniższej

--------------------------------------x 100 pkt.  x 60%

Cena brutto oferty ocenianej

2. Doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia psychologicznego na rzecz osób dorosłych wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu–30%

Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej od0 pkt. do 30pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 4 do Zapytania Ofertowego według następujących zasad: Doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia psychologicznego na rzecz osób dorosłych wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu

Liczba punktów

powyżej 1 roku do 3lat

10punktów

powyżej 3lat do 5lat

20punktów

powyżej 5lat

30punktów

 

Wynagrodzenie pracownika wyższe  o min. 20% niż wymagane ustawowo

Liczba punktów

1 osoba

5 punktów

więcej niż 1 osoba

10 punktów

 

 

 

Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej od 0 pkt. do 30pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 4 do Zapytania Ofertowego według następujących zasad: Doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia psychologicznego na rzecz dzieci i młodzieży

Liczba punktów

powyżej 1 roku do 3 lat

10 punktów

powyżej 3 lat do 5 lat

20 punktów

powyżej 5 lat

30 punktów

 

W związku z tym w/w kryterium oceny ofert Oferent zobowiązuje się do utrzymania zatrudnienia wskazanej liczby osób na zadeklarowanym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym, jak również przekazania na żądanie Zamawiającego informacji i dokumentów o liczbie osób zatrudnionych, których wynagrodzenie jest wyższe o min. 20% niż wymagane ustawowo.

O wyborze najkorzystniejszej oferty będzie decydować największa ilość punktów przyznanych ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, sporządzoną zgodnie z treścią Zapytania Ofertowego, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

XIV.INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE WINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY, W CELU ZAWARCIA UMOWY O ZAMÓWIENIE.

1. Zamawiający zamieści informację o wyniku postępowania o treści zgodnej z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020 r.”, na stronach internetowych: http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pli https://dlutow.naszops.pl/

2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert, terminie i miejscu podpisania umowy Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3. Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,  to Zamawiający może zażądać przed podpisaniem Umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Z treści powyższej umowy powinny w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

 

XV. INFORMACJA W SPRAWIE ZMIAN UMOWY

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:

• terminu realizacji umowy,

• miejsca realizacji zamówienia,

• ostatecznej liczby uczestników klubu (projektu) w ramach umowy.

 

Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji projektu. Zmiany zostaną wprowadzone

w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.

XVI. INFORMACJA NA TEMAT EWENTUALNYCH ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII.INFORMACJA O WARUNKACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy/osób reprezentujących Wykonawcę w tym przez niego jako osób do kontaktu w sprawie zamówienia jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Dłutowie przy ul. Pabianickiej  21, 95-081 Dłutów, NIP: 7691779023 zwany dalej Administratorem.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: poczta@mkoralewski.pl;

3) dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celu:

a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym umożliwienia potencjalnym Wykonawcom wzięcia udziału w prowadzonym postępowaniu oraz wyłonienie Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy i jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),

b) udostępnienia informacji podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji oparte na odpowiedniej podstawie prawnej, w tym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do

c) informacji publicznej oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub ustawy o dostępie do informacji publicznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),

d) dochodzenia roszczeń lub obrony interesów prawnych Administratora oraz utrzymywania kontaktu z Wykonawcą, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f

RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora).

4) dane osobowe mogą być udostępnione przez Administratora innym podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji oparte na odpowiedniej podstawie prawnej, a w związku z realizacją celów przetwarzania, o których mowa powyżej, Administrator może udostępnić Państwa dane osobowe:

a) podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi: hostingowe (udostępnienia miejsca na serwerze), informatyczne (IT), doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego, pocztowe, bankowe, księgowe,

b) podmiotom kontrolującym projekt,

c) pozostałym Wykonawcom, którzy wystąpią o udostępnienie protokołu z prowadzonego postępowania,

d) jak również osobom, które wystąpią o dostęp do informacji publicznej w zakresie prowadzonego postępowania.

5) dane osobowe osób reprezentujących Wykonawcę Zamawiający pozyskuje od Wykonawcy, który podaje: nazwisko, pełnioną funkcję, dane kontaktowe, w tym adres e-mail, nr telefonu ww. osoby.

6) podanie wskazanych przez Administratora danych osobowych przez Wykonawcę jest konieczne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia i zawarcia z wyłonionym Wykonawcą stosownej umowy na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku nie podania przez Wykonawcę wymaganych przez Zamawiającego danych osobowych Wykonawca nie będzie mógł wziąć udziału w postępowaniu.

7) osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

b) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,

c) przenoszenia danych,

d) wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) Dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. O dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym Instytucja Pośrednicząca (Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi) poinformuje Administratora, o czym Administrator poinformuje osoby, których dane dotyczą.

9) Administrator nie podejmuje decyzji na podstawie danych osobowych Wykonawców bądź osób ich reprezentujących w sposób zautomatyzowany, również nie dokonuje profilowania.

XVIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI 

1. Formularz ofertowy,

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

3. Oświadczenie dot. powiązań kapitałowych lub osobowych,

4. Wykaz dot. wykształcenia i doświadczenia zawodowego w świadczeniu wsparcia psychologicznego,

5. Wzór umowy,

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

 

ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.

 

 

 

[1] 1 Osoba wymagająca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu to osoba, która ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymaga opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego.  

 

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny

Kontakt

ul. Pabianicka 21

95-081 Dłutów

Tel.: 446340505

godz. otwarcia:
pon-czwartek 8.00-16.00
piątek 7.00-15.00